Dienstag, 17. Juni 2014

Endlich!!! MEGA-Schal = done!!

Ich weiß, der Schal passt gerade nicht so zur Jahreszeit und dem tollen Wetter das wir in den letzten Wochen hatten, aber ich hätte es schon fast vergessen, ihn euch zu zeigen! Er ist nämlich schon eine Weile fertig (zwei Monate??) und ich dachte es wird mal Zeit... leider sind die Bilder nicht so gut geworden... aber egal, man sieht den Schal, das ist die Hauptsache ;) 

Ik weet dat een dikke vette wintersjaal eigenlijk niet zo goed bij het mooie weer van de laatste weken past, maar ik was al bijna vergeten om hem aan jullie te laten zien! Hij is namelijk al best lang klaar (rond de twee maanden...) en het werd wel eens tijd om hem te posten. Jammergenoeg zijn de foto's niet zo mooi geworden, maar ja.. dat is dan jammer :P in ieder geval zie je de sjaal en zijn enorme lengte, dat is het belangrijkste ;)



Wie ihr sehen könnt, ist sie extreeeemst lang geworden, was ich aber eigentlich doch ganz lustig finde. Sie ist richtig schön kuschelig und warm und die Farben sind jetzt auch nicht mehr so schlimm (lila ist jetzt nicht unbedingt meine Lieblingsfarbe, aber im Endeffekt sieht's doch ganz gut aus ;) ) 

Zoals ik al zei, hij is verschrikkelijk lang geworden, maar dat vind ik eigenlijk wel leuk ;) Hij is heerlijk zacht en warm en de kleuren die ik in het begin niet zóó vond, vallen nu ook reuze mee en passen toch wel erg goed :)



 

Ich habe in letzter Zeit leider nichts gepost, möglicherweise mal wieder Motivationsmangel, aber ich war auch viel beschäftigt mit anderen Sachen, ich habe z.B. in den letzten Wochen seeeehr viel gelesen, und auch die Verfilmung eines der Bücher gesehen, welcher jetzt im Kino ist (das Buch kennen viele wahrscheinlich, es ist "The Fault In Our Stars" oder auf deutsch "Das Schicksal ist ein mieser Verräter" und ist (zumindest bei uns) seit Donnerstag im Kino. Also wenn ihr das Buch gelesen habt, GEHT HIN und guckt euch es an, es ist soooo wunderschön, und auch wenn ihr es nicht gelesen habt, GEHT TROTZDEM HIN weil es einfach ein riiichtig guter Film ist mit einer wundervollen Story und ... naja... ich kann nicht viel dazu sagen... es ist einfach total herzerwärmend und so mitreißend, und ich liebe beide; das Buch und den Film! ) Booaah lange Klammer :OO 

Ik heb de laatste tijd jammergenoeg niets gepost, wat misschien aan een gebrek aan motivatie ligt (zoals zo vaak...) maar ik was ook veel bezig met andere dingen, bv. lezen, wat ik in de laatste weken heeeel veel heb gedaan. Ik heb soms wel een heel weekend lang alleen maar gelezen (opstaan, lezen, ontbijten, terug in bed, lezen, rondje door het huis, verder lezen, ...)!! Ik heb onder anderen ook de verfilming (heet dat zo??) van een van de gelezen boeken gezien, die is namijk nu in de bioscoop (het boek is volgens mij best bekend en heet "the fault in our stars" van John Green, een fantastisch boek met een grandioze film! Daar MOET iedereen gewoon heen, of je het boek hebt gelezen of niet! het is zoo roerend, vanaf een begeven moment was de hele zaal continu aan het snotteren ;D )

Also falls ihr TFIOS mal näher kennenlernen wollt, hier ist der Trailer: 

Dus als je zin hebt om TFIOS te gaan kijken, dan is hier de trailer:



Jetzt habe ich mir überlegt, ob ich vielleicht neben Häkel- bzw. Strickprojekten auch andere Hobbies und Erlebnisse mit euch teilen würde. Ich weiß zwar noch nicht was das genau sein wird und wie ich das Ganze machen werde, aber wenn mir etwas gutes in den Sinn kommt, werde ich nochmal darüber nachdenken ;) 

Ik zit erover na te denken om naast mijn haak- en brijprojectjes ook nog andere hobbies, interesses enz. hier te delen. Ik weet dan nog niet precies wat er dan bij zou komen en hoe ik dat dan ga doen, maar zodra ik iets interessants tegenkom, denk ik er nog wel over na :)



Noch einen schönen Sonntag!! 



Fluffy Tiger 
<3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinterlass mir doch ein Kommentar, wenn's dir gefallen hat :)